2018. július 23., hétfő

Egy bent ragadt tejfog története.



                                                      kép forrása: pinterest.com


Félek...                                      
Anya, kérlek, mutasd meg nekem, miért jó naggyá cseperednem!
Anya, nem látom a tüzet a szemedben...
Olyan jó így kicsin megbújni az öledben!
Anya! Nem látom, hogy ez a világ jó neked! Tán másképp tervezted?
Anya, apa miért bánt Téged?
Miért hagyod, hogy így bánjon Veled?
Érzem és látom, hogy ez fáj neked...
Anya, Apa megint bántott...
Anya én félek, ez úgy fáj nekem, egész testemben megmerevedek...
Mondd, miért jó a felnőttnek?
Rettegek...túl nagy ez a felelősség nekem.
Mondd, elég jó vagyok Neked? S mire jó az, ha felnövök?
Még kicsi vagyok és védtelen, jó ez így nekem. 
Azt akarom, hogy mindíg itt légy velem.
Érzem, ahogy menekülésed keresve, összefonódsz velem.
Jó ez így Neked?
Ez olyan nehéz nekem...
Talán, ha látnám benned az életet, bíznám, hogy a világ, amit tükrözöl, jó nekem.
De most még nem...
Most itt vagyunk ennél a néninél és fura dolgokat mond neked...
Látom megérint, könnyes a szemed.
De várj... valami változik...megkönnyebbülök.
Most már tudom, benned változott meg közben valami. Változtatni AKARSZ!
Ez olyan jó nekem! 
Anya, lehet, hogy mégis bátor leszek?
Köszönöm Neked!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése